Kontakt

INM Internet

„INM” Sp. z o.o.
Adres rejestrowy
ul. Wodociągowa 25 lok. 2
11-500 Giżycko

List Adres do korespondencji:
ul. Świętokrzyska 18 lok. 502
00-052 Warszawa
biuro@inm.net.pl



Nasze biura:

Biuro Obsługi Klienta w Giżycku:
ul. Wodociągowa 25 lok. 2
11-500 Giżycko
Telefon 664-443-963
pn.-pt. 8:00 - 16:00
sob. 9:00 - 13:00

Biuro Obsługi Klienta w Warszawie:
ul. Świętokrzyska 18 lok. 502
00-052 Warszawa
Telefon 664-443-990, 664-443-992, lub (22) 657-19-14
pn.-pt. 9:00 - 17:00

Biuro Obsługi Klienta w Płocku:
ul. Królewiecka 20
09-204 Płock
Telefon 664-443-979 lub (24) 231-49-11
pn.-pt. 9:00 - 17:00

Serwis

Zadowolenie i pełna satysfakcja naszych Klientów jest dla nas priorytetem, dlatego oddajemy w Państwa ręce najnowocześniejsze łącza. Dysponując zaawansowaną infrastrukturą, korzystając z najnowocześniejszych i zarazem sprawdzonych technologii gwarantujemy najwyższą jakość usług i bezawaryjną pracę.
Jednak w przypadku wystąpienia kłopotów z prawidłowym funkcjonowaniem dostępu do Internetu lub jakichkolwiek pytań dotyczących naszych usług prosimy skorzystać z porad technicznych:

Telefonicznie
Serwis dla województwa warmińsko-mazurskiego:
tel. 664-443-980, poniedziałek-piątek w godz. 8:00-18:00 oraz w soboty w godz. 9:00-14:00

Pozostałe województwa:
tel. 664-443-994, poniedziałek-piątek w godz. 8:00-18:00 oraz w soboty w godz. 9:00-14:00

Pragniemy podkreślić, iż ewentualne usterki są naszym priorytetem i usuwamy je w możliwie najkrótszym czasie. Jednocześnie informujemy, że za stan techniczny i sprawność sprzętu komputerowego oraz oprogramowania będących własnością Klienta odpowiada Klient. Oferujemy odpłatną pomoc w przypadku konieczności usunięcia usterek leżących po stronie Klienta.

Aktualności

16.05.2018

MODERNIZACJA SIECI
NOWY DWÓR GDAŃSKI

Szanowni Klienci,
Informujemy, iż z uwagi na modernizację sieci w Nowym Dworze Gdańskim możemy Państwu zaproponować usługę na najwyższym poziomie.
Przygotowaliśmy ofertę na
Internet bez limitu,
a przede wszystkim
BEZ ZOBOWIĄZAŃ.
Żadnych umów, ściągasz ile chcesz, a płacisz ile się Tobie podoba,
tylko wtedy kiedy chcesz korzystać.
Oferujemy transfer 40Mbps i 80Mbps.
Szczegóły w zakładce aktualności.

23.03.2018

Informacja
Szanowni Klienci,
Pragniemy poinformować, że od dnia 23.03.2018 uruchomiliśmy możliwość bezgotówkowego regulowania należności, w biurach w Giżycku i Raciążu.
karty_mini

28.02.2018

Zmiana numeru telefonu
Szanowni Klienci,
Informujemy, że w dniu 28.02.2018 uległ zmianie numer kontaktowy do Biura Obsługi Klienta na Mazurach, aktualny numer to 664 443 963.

10.05.2017

UWAGA, zbliża sie okres burzowy!
Szanowni Klienci,
Firma INM Sp. z o.o. zaleca wyłączanie anten z zasilania w czasie burzy (wyciągnięcie wtyczki z gniazdka elektrycznego). Przypominamy, że nie ponosimy odpowiedzialności za uszkodzenie anteny w wyniku powstania przepięcia w sieci elektrycznej podczas burzy. Aby zapobiec uszkodzeniu anteny należy bezwzględnie zastosować się do powyższych zaleceń.

08.02.2017

Ostrzeżenie!
Szanowni Klienci,
Informujemy, że INM Sp. z o.o. nie jest organizatorem żadnych konkursów. Przestrzegamy naszych wszystkich użytkowników Internetu przed oszustwami tego typu. Prosimy zachować szczególną ostrożność!

02.12.2016

UWAGA
Szanowni Klienci,
pragniemy poinformować, że od dnia 03.12.2016 (sobota), wprowadzamy możliwość zgłaszania awarii w soboty w godzinach 9:00-14:00.
Szczegóły w zakładce kontakt.